2008-08-20

Onsdag

För ca 1,5 vecka så tippa mitt ena äppelträd omkull... de kom 80 mm regn på två dagar o träde va fullt me sommarfrukt - såna där stora o fina grön/gula syrliga O idag fick jag reda på att mitt träd inte går o rädda... =( jaja, får väl sätta nå annat där då, t ex victoriaplommon... eller varför inte blåbärsbuskar... men de kommer o bli öppet till bersån nu så de blir till o köpa ett staket nästa år så man slipper full insyn... =/ bara o leta reda på nån me åkerö, transparant blanche o james grieve i stugan så man kan ympa in på dom andra tre träden som är kvar... kanske ska passa på o leta efter nån me gula hallon sammtidig... ~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~ Kompisens bröllop närmar sig, ner på stan me syrran imorron o fixa de sista... typ allt... de enda jag har är skor... som jag kommer få ont i fötterna av, måste gå i dom varje dag nu så dom blir lite större... =) tjejträff nästa vecka hemma hos den blivande bruden... undra va de blir för gott o äta... =) jag är nog inte ensam om att längta till den dagen... va ju jättelänge sen vi sågs sist allihopa... ~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~ undra vem han är mest trött på... sängen eller frun http://www.blocket.se/vi/17507 094.htm?ca=23_3_s ~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

Inga kommentarer: