2009-05-23

Snacka om att sjunka lågt om man ens påstår att H har knullat runt... Allt för att såra som vanligt... Det kanske är dags att inse att du är helt själv nu... Din far är knappt i stan o jag förstår han för vem orkar se sin egen son hålla på o gräva sin egen grav... Det kanske är dags o varna farbror Blå att bilen används fastän inget körkort finns...
"Datum 2009-05-22 Flickvän, fd formodligen,fastän hon är gravid, vill bo hemma hos sin mor, obs, hon har fast jobb, heltid, och blir 26, snart..Men snål som fan, alla dvs jag iaf ska betala allt hyra, mm..Frågade X men ej flytta ihop.Nu kommer säkert hon tro allt ska bli bra, bta bara för hon gravid,,gjort allt hon nej..ej fan säker barnet är mitt, hon, lör väl kanske knullat runt..Om mitt X har problem med sitt tablett missbruk, eller om det är med sin mor, vet jag ej ..Om du knaprar tabletter för psykiska besvär, som du gör..inte mitt fel..Du knaprat psyk medicin, så länge jag känt dig..Att du ej berättatat för din mor,att du är gravid..det var jag som fick berätta om DIN graviditet..Och du vet ju ej vem som äe barnets far,,Har du berättat det för din mor????"

5 kommentarer:

*annorlunda mamma* sa...

hahaha.. Det var ju antibiotika jag knapra för fullt för några år sedan.. Tror det var 5 tabletter om dagen i en månad en vända, när jag var njursjuk... Sen sist så var det ju med fingret, då blev det 3 tabletter om dagen i 10 dagar.. Ja, sen så tog jag lite alvdeon + ipren efter att jag fött bebis.. Och barnet som inte är hans plötsligt, I should be that lucky... Sen så kan jag inte kommentra mer, för vi gick uppebarligen inte i samma skola och vi måste ha lärt oss stava på olika sätt...

Meta sa...

Stavningen är verkligen snygg.. eller schnygg kanske jag skulle säga. Det är ju egentligen inget att bry sig om, vad hade vi förväntat oss egentligen? Nothing more to say.. not surprised at all

KaKan så klart! sa...

jag kommer att sitta för dråp..de vill jag lova..nu räcker de!

KaKan så klart! sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Att nån inte har reagerat på att det inte är lagligt att sätta sig bakom ratten utan körkort tidigare????
.... och har man alkohol i kroppen så är de rattonykterhet....