2009-11-05

Oj oj oj... länge sen nu igen...

Fick en liten fin vink om att de va länge sen det uppdaterades här inne o de va de visst...
Idag jobbade jag för första gången den här veckan o de gick väl "så där", efter halva morronjobben så vart de lite snurrigt i skallen o lite illamående... Men de gick över efter lite vila... =)
Efter lunch hade jag möte me hon från Meyer-Briggs o det är rätt intressant o få höra lite grann om hur man är som person o de e ju lite äckligt om hur väl de stämmer...
Min typ (ISFJ)
*Planering är nåt som vi är duktiga på - stämmer o kul är de oxå...
*Vi vill ha ordning på ett visst sätt o vi har även ordning i våran oordning - nåde den som gör om i min garderob eller linneskåp... :)
*Vi tycker om att pyssla men vi stoppar oss själva genom att vi inte "vågar" lita på att de vi gör duger till andra - så sant så... =)
*Vi ska mer eller mindre gräva ner oss när de blir motgångar o hon vart lite förvånad att jag levde efter principen - gilla läget - vilket va superbra... =))
Men hon trodde att det va nåt som jag blivit tvungen att lära mig o leva efter - ensam me fem barn o en som varit under utredning i 3 år nu så är de bara o gilla läget...
Men de bästa av allt va när hon sa att "sånna" som jag oftast stannar länge på samma arbetsplats - 2 år kvar till "guldklockan"... =)

Intressant är de... =)

Inga kommentarer: