2010-01-19

Sjuka barn...

Nu äntligen verkar det som om dom börjar bli friska igen... Jossan förra helgen, Hampus i fredags och Oskar igår... :/
Iof så börjar dom stora nu - men dom får klara sig själva... hehehe
På torsdag kan jag äntligen gå iväg o jobba igen... =)
Men de gäller o hålla koll på sina sjukdagar numera... Kommun har börjat med ett nyss system när vi är sjuka o sist när jag ringde o friskskrev mig för sjukt barn så SJUKSKREV dom mig istället...
Tur att tjejerna på lönekontoret har ögonen öppna för hon tyckte de va liiiite konstigt att jag va sjuk sammtidigt som jag tagit 1/2 dag Vab och 2 timmar komp...
Fick även ett samtal från barnpsykologen idag o så fort vi är klara på barn neurologen ska jag slänga iväg ett mail till henne för o boka in ett möte så fort som möjligt så vi blir klara med de här nån gång... :)
Hon bad även om ursäkt att läkaren på bup hade skickat ännu en remiss till barn neurologen fast de stått i journalen att remiss var skickad...
undra om de e dags o låsa in läkaren eller kanske ge henne lite extra semester så hon får rensa sina tankar lite...

Inga kommentarer: