2009-03-30

Intresseflagga...

Det verkar som om min blogg ligger på min arbetsplats topplista över läsning, eller ialla fall inlägget om "tuppar/hönor" som någon kopierat o lagt ut de på en massa olika ställen på jobbet...
O va jag vet så är de bara dom "högre" som har datorerna sammankopplade me kopiatorn...
Ibland gör man sånt som man inte tänker på att man gör ofta när man skriver... Jag har en förmåga att alltid göra 3 punkter när meningen är avslutad eller när jag känner för de helt enkelt...
vissa gör andra saker, syrran skriver alltid ju me jhu vissa gör en massa utropstecken o vissa gör :-)...
Om de nu är så att det va ett försök att skapa konflikt på jobbet så misslyckades det för de enda som framkommit är bara en massa positiva reaktioner...
Även min kontakt på facket tycker att det här börjar bli en riktigt trevlig följetong o h*n väntar bara på nästa grej...

Inga kommentarer: