2008-09-16

Djävla förbannade Gud-helvete!!!

Han måste ju vara totalt djävla blåst i skallen han där uppe - om det nu existerar nån vill säga... vilket jag har djävligt svårt o tro på just nu... iof har jag väl aldrig varit trogen men nu djävlar kommer jag aldrig någonsin att bli de heller...
Dom senaste månaderna har verkligen varit för mycke... *I somras dog en kompiskompis bebis i magen, 14 dagar över tiden... *För 2 v sen dog jobbarkompisens dotter i cancer endast 30 år... *sen 2 dagar senare dog hennes svärson, min klasskompis o minsta grabbens bästis pappa, 42 år o idag så är exet o hans flickvän på sista bm-kontrollen o dom hör inget hjärtljud... bebisen är DÖD, två dagar innan beräknadförlossning... de kan fan inte vara sant alltså...
Hur förklarar man för två 6-åringar o en 7-åring att deras efterlängtade syskon inte kommer o komma nån gång... att de blev en liten ängel istället som dom inte kan krama om utan istället får tända ljus för, hoppas att de va farmor som tog emot den lilla... Undra om Hannah kommer komma över detta... hon som verkligen såg fram emot det här barnet... så som hon längtat sen sunshine... jag hoppas verkligen de för hennes skull...
Exet skiter jag i - hoppas han får lida riktigt ordentligt nu för alla sina synder...
annars så super han väl skallen i småbitar o gör nå annat dumt...
Men lilla Hannah, som inte vill en fluga illa... som vill alla allt gott, så händer det här...
Nu låter jag säkert elak men de finns gamlingar på jobbet som kunnat kliva över för länge sen... såna som ligger o lider o som inte vill nå annat men har ett så starkt hjärta att de inte vill sluta slå....
Elaka satkärringar som inte gör nå annat än försöker manipulera personalen mot varann... Den enda som ser en fördel i de här är nog våran chef...
nu blir ju inte exet hemma nån längre tid eftersom de inte finns några pappadagar o ta ut...
Chefen o jag hade en dispyt idag om att de va me lite kort varsel som tandläkaren ringde o tala om att dom hade en återbudstid till jossan imorron om jag ville ha den... Jäntan ska sövas me narkos o de är ca 3 månaders väntetid men eftersom hon har ont så blir hon uppflyttad vart efter återbuden kommer in - självklart så tog jag den...
Mina barn går först o jobbet kommer tvåa...
Hon skulle bara veta att jag o exet ska träffa en massa folk från soc på fredag oxå o båda jobbar vi...
Men känner jag han väl så kommer han inte komma eftersom vi jobbar... Men den här gången förstår jag honom ifall han inte kommer, jag hoppas att han stannar hemma o tar hand om Hannah...
Fast för Hannahs skull hoppas jag att de e hennes mamma som är hemma med henne o inte Tomas...
Han däruppe kan lika gärna ta klivet ner o hålla han där nere sällskap istället... fan ta dig...

Inga kommentarer: