2008-09-30

Mycke har hänt dom senaste dagarna... Men allt tänker jag inte skriva om...
Men mitt ex måste ju vara totalt ofrisk i skallen... man gör bara inte så...
spelar ingen roll om hon börja - man ger inte igen...
bättre du hade hållt käft o hållt om henne istället... va nog bara de hon ville ha o inte din handflata eller att bli liggandes på rygg på golvet...
Du fick mig bara att hata dig ännu mera...
Jag kunde inte hålla käft på jobbet när en satt o sa mig rätt i ansiktet att du skulle nog ta hand om dina barn fast de inte va din tur o ha dom...
Hon tappa hakan när hon insåg att du ljugit när du sagt att soc va klart... inte trodde hon att du skulle gå på föräldrautbildning för nå sånt fanns de väl ändå inte - men se där hade hon fel - du är ju liksom ett specialfall...
du ska gå samma som min syrran men skillnaden är att hennes barn har autism o här är de inte dina barn de handlar om utan du som behöver hjälp me att sätta gränser utan att köpa eller slå...
I torsdags va jag på Arn - Riket vid vägens slut me ett gammalt ex, 21 år sen... *S* Tvåan va mycke bättre än ettan, vilket inte brukar va så vanligt... =)
Angees kompis blev påkörd av en bil idag... ambulansfärd till sjukan o sönderklippta kläder men som tur är vart det bara några blåmärken o ömma kroppsdelar...
Hade kanske varit bättre bilen kört på mig så kanske min smärta i bröstrygg/axlar/nacke hade försvunnit...

Inga kommentarer: