2008-11-05

Läkarbesök o tandläkarbesök...

I måndags va de äntligen dags för mitt läkarbesök som en del tjatat på mig om... Remiss till röntgen o till sjukgymnast... :/
Det enda han kunde säga på rak arm va att jag hade en väldigt stum bröstrygg... förhoppningsvis funkar de bara me o knäcka till den några gånger... "håll tummarna"
Men de va riktigt skönt att han tog en röntgen för att vara på den säkra sidan... smärtan sitter ju precis i ena böjen på scoliosen...
O så idag va de äntligen dags för minstingen att gå till tandläkaren... tredje gången gillt o den här gången gick de hela vägen...
Lite lugnande o sen narkos på de så sov han så gott så... O vakna upp 1 timme senare med 2 tänder mindre o inplastade 6-årständer...
Men snacka om att han va trött o grinig efteråt, ett måste för att kunna somna i den här ställningen...
Sen sov han några timmar till hemma i soffan o när syskonen gick o la sig fråga han om de va morron... tur de är sovmorron imorron ... *L*
Men de va ingen bra dag för min rygg/nacke idag... tur man inte har körkort för då hade jag varit en trafikfara eftersom jag inte kan vrida huvudet åt höger... :/
Hoppas att de släpper till imorron...
Möte på soc imorron då med exet o några soc.arbetare angående hans föräldrautbildning... de ska bli intressant kan jag lova...

Inga kommentarer: