2008-11-09

Soc

Ännu ett soc besök avklarat...
Nu behöver jag bara gå dit när det är uppföljning om ca 5-6 veckor... nu är de "saken" som kommer o få besök av dom några gånger/månad eller om de t o m är en gång/vecka i 6 månader...
Inte för att jag tror de kommer o hjälpa... har ju redan fått nys om att han varit på pizzerian o kommit ut därifrån utan pizza o inga barn... hmmm undra va han gjort där inne nu när dom fått rättigheter...
Äldsta jäntans kompis tala om att han hade suttit o ölat tillsammans me "saken" igår kväll på pizzerian...
Spelar ingen roll om du går på pizzerian hemma eller på den på Råby... Händer det nåt o barnen är själva hemma förlåter vi dig aldrig... varken jag, min eller din egen familj, det enda du bevisar är att du är dumdristig, egoistisk o bara sätter dina egna behov i första rummet... Att du är en ögontjänare i vuxen ålder, som inte kan skilja på rätt eller fel... De e nästan så jag börjar tro på va testet visade som vi gjorde på datorn för några år sen...

Inga kommentarer: