2008-11-17

Meyer-Briggs på nätet

Fick en länk till ett personlighetstest på nätet idag...
O det blev samma svar som när vi va till Färna me jobbet... skumt värre...
http://se.41q.com/ är länken om man vill testa o se...
jag är ialla fall:

Drak-Ullas personlighetstyp: Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.

Karriärer som skulle kunna passa Drak-Ulla: Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.

Hade ju tänkt bli läkarsekreterare men slutade som vårdbiträde, älskar barn o har sommarstuga o så ställer jag upp ifall mina nära o kära behöver en axel o gråta mot...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Va till sjukgymnasten idag o blev lite knäckt o knådad - 3 knakningar idag...
Men fick order om att jag måste börja träna om jag har tänkt fortsätta me mitt yrke, bara o gilla läget o invänta att "träningspolaren" ska behaga komma hem från Bali där hon lever livets glada dagar o bara njuter... ;)

2 kommentarer:

*annorlunda mamma* sa...

Du får hitta en läkare o bli läkarsekreterare på det sättet...Då kommer du även bort från skithuset,,oj jag menar servicehuset...Och med alla dina besök på landsinget så lär du väl haffa en läkare...Det är Min plan för dig..Och när du hittat läkaren kan han anställa mig som syrra...Tänk vilken bra plan...

Drak-Ulla sa...

*S* Men med min otur så träffar jag väl bara på kvinnliga läkare...