2008-12-16

Brand o jordbävningar

Idag händer de visst saker i lilla sverige...
Jordskalv som mättes till 4,7 på richter skalan nere i Skåne...
O sen vid 18-tiden ringer syrran o frågar var de brinner??? Öööh va då brinner??? Inte hemma hos mig ialla fall...
Kikar ut genom köksfönstret o va får man se - jo en brandbil... Tack o lov va de inte i min trapp de brann... Dom högst upp hade gjort en vanlig torrkokning...
Dom nya fönstrena vi fått verkar inte va så poppis hos brandkåren, de tog dom nog 2-3 min o få upp köksfönstret... Barnspärren är inte o leka me o värre måste de va när man inte ser hur den ska öppnas...
Mina lungor gillade inte lukten som va i min trapp - undra då hur de lukta i trappen bredvid...
Ingen vart skadad ialla fall...

o så till en djävla pundar unge...

du fick mina barns kläder från stl 50 men inte deras allra första kläder stl 44-46 som jag skulle spara åt dom för att dom skulle kunna förstå hur små dom en gång varit... Tack o lov att jag aldrig lånade ut deras kläder som dom åkte hem i... Men det är ialla fall mina minnen som du sålt på Tradera o min systers...

Du inte bara förstör för dig själv utan även för dina barn, din mamma och bror...

Tack o lov så är det inte dom som får mitt eller min stora dotters hat mot dig, men det är ändå jobbigt för dom att hamna mitt i din smet... Du har ju inte precis varit snäll mot din mamma heller me tanke på vad du gjort me hennes ytterdörr...

Jag hoppas du super/pundar ihjäl dig så dina barn hamnar hos sina fäder istället för dom är nog 100 ggr bättre än va du någonsin kommer att bli...

Men du ska veta att anmälan är gjord!!!!!

Inga kommentarer: