2008-12-09

Lussebak o sjuka barn

Ja du Meta... De blev en hemma-dag för mig idag... Jag trodde nästan att Oskar svalt en visselpipa inatt... O jag lovar dig att de va en djup suck jag hörde i andra ändan av luren när jag ringde fru skalman... =)
Så istället för jobbet blev det en stilla hemma dag me lite julpyssel... Hampus tyckte de va orättvist att Oskar skulle få vara hemma IGEN o han få lov o gå till förskoleklassen... Så jag lät andra grabbhalvan oxå vara hemma - är ju inte hans fel att han aldrig är sjuk...
Angelica fick nå ryck idag o bakade lussekatter o längder... Inget som behövdes eftersom vi beställ lussebullar av hennes skola... men men ungarna gillar dom ju så...
Imorron bitti bär det av till c-las me tjockis o Angelica... Angelica ska göra ett ul av buken o tjockis lämna sitt blod...
Håll tummarna nu gott folk att dom hittar felet så hon slipper ha ont i magen o att tjockisen har rätt kromosomer...

Inga kommentarer: