2008-12-13

Födelsedagskalas o Trojan

Vaknade me att ha lite småont i halsen o som vanligt logga in på the computor för o se hur mina byar växer... Jo då visst växer dom o blir större...
Men inte fan hade jag räknat me att få ett meddelande: Vi har hittat en Trojan på din dator - en sån som stänger ner systemet totalt... Vi vill att du laddar hem det här programmet... Tror dom verkligen att alla är så djävla dumma så dom går på de där... Nej av me datorn o ut me internet-kabeln o sen iväg me ett HJÄLP MIG - sms...
Medans kompisen satt o tömde min burk totalt så åkte jag på kalas hem till Nanny o Andy... Linus fick sig en ny kompis i Andreas... =) O jag fick med mig extra-dottern hem...
På kvällen medans datorn fixas så sitter jag me två fleecetröjor o ett täcke o hoppar för att jag fryser, halsen svider o huvudet småtrycker... shit har visst 39 i feber - jag är visst sjuk... *L*
Bara o gilla läget o ta en cocktail - 2 alvedon o 1 ipren

Inga kommentarer: