2008-12-30

Snart får jag skäll igen...

Oj, har glömt bort mig nu igen så de e lika bra o skriva när man ändå är här...
Julafton tillbringades me alla mina barn fram till kl 14.00 då farfar kom o hämta dom tre minsta... Tiden mellan 16.00 - 21.00 tillbringade jag på jobbet me att natta dom gamlingar som va kvar hemma... Sen hem till morsan o systra o käka uppvärmd julmat i mikron... *S*
Juldagen tillbringades även den på jobbet...
Men kvällen tillbringades i goa vänners lag på gryta o me ett avslut på BMB o en natt på jobbet... Lika bra att sova där eftersom även annandagen skulle tillbringas på jobbet... =)
Ca 16.00 kom mina små hem från farfar där dom hade haft såååå kul...
O idag krossades pepparkakshuset... orkar inte lägga in bilder just nu så de kommer väl en hög sen me beskrivning... ;)
Helgen vart lugn... behövde vila upp mig lite grann... ;)
Lill-dottra åkte hem till kompisarna o övernattade där - en mindre i mitt hus.. hehehe
Nu är de snart nytt år... undra va man ska göra på nyårsafton - alltid samma sak varje år... Men i år blir de nog inge besök på kyrkogården - om de inte är nån som vill göra en sällskap förstås... Där är det lungt o fridfullt o allt man ser är en massa ljus o raketer... =)

Inga kommentarer: