2009-02-26

Att lägga ansvar på andra...

*asg* undra om exet fått en förlamning i tungan eller om de beror på den där *fantan*...
Så du menar att en 8-åring ska komma ihåg att hon ska ringa till dig o tala om att mamma ska jobba den här helgen o att dom ska vara hos dig mellan 10-17... Jösses säger jag bara...
Jag har jobbat samma helger i fem år nu... Men de e lungt, du behöver inte oroa dig de finns nåt som heter stödfamilj o jag tror din pappa blir ännu mer besviken på dig när han får reda på detta oxå för jag har lovat han att berätta ALLT...
Nu vet han ju om varför du inte får ha dom nattetid...
Läkaren imorron me J, undra va de e för konstigt hon fått...
Men jag har lite svårt att förstå vuxna som skyller ifrån sig på sina barn när de igentligen handlar om dom själva... fast jag borde ju inte bli förvånade eftersom du beskyllde Josefine, 4 år att de va hennes fel att Oskar puttade ner vagnen med Hampus i - fast de va du som ställt vagnen mot trappen o inte låste den...
O Josefine har inget minne av att hon skulle ringa o meddela dig att dom skulle vara hos dig i helgen o Hampus hade då inge minne av att jag sagt att han inte får ringa dig, han sa att han hade glömt bort ditt telefonnr nu när han börjat ringa farfar istället...
Men ingen av dom verkade bli särskilt besviken/ledsen när dom fick reda på att dom inte skulle till dig i helgen...

Inga kommentarer: