2009-02-02

Fortsättning följer...

Inte va de slut på magsjukan efter två fall heller...
Skiten kom tillbaks 5 dagar senare med att Jossan vart sjuk, väckte mig mitt i natten genom att spyan hamna på golvet i mitt sovrum.. blääää... Samma kväll så hade Oskar spytt o skitit hemma hos farfar - underbara farfar tvättade o tvättade dom enda kalsongerna han hade med sig eftersom de inte va meningen att han skulle sova där 1 natt o tillslut vart de 2 nätter för grabben ville inte komma hem... =)
4 dagar senare åker Angelica på det me nästan 40 grader i feber, själv skulle jag ha vart på After Work på bmb - men se de va lika bra o stanna hemma för magen va lite mysko... Tur man inte gick ut för annars så hade väl halva bmb legat sjuka för natten till lördagen va de min tur... Fan va dålig man vart, va ju värre än en baksmälla... =)
Knotten skulle ju ha varit hos sin padre den helgen men padre ville ju inte ta dom på 6 månader men ändrade sig sen... Nu ska han ha dom 10-17 lördag o söndag när jag jobbar o barnen tyckte inte att de va nå konstigt alls verkar det som...
Men som vanligt så måste de börja bråkas... O man sjunker väldigt djupt om man ringer sina barn o frågar om dom vill följa me till finland när man vet att dom inte får sova hos sig o ännu mindre åka bort med han...
O inte nöjer man sig me att fråga de ena barnet utan en efter en för att mellan varje barn be dom fråga mig om dom får åka o varför dom inte får åka...
Och ännu mer patetiskt är att du ringer från mobilen inne från pizzerian o inte är nykter...

Sen ska de hotas me tingrätt, polis o åklagarmyndigheterna o allt va dom nu heter... Bara för att du inte får åka till åland me dina barn - SJÄLV... Förra gången hade dom ju fått sprungit omkring själva på båten hur dom velat... :/

Du är den som har lämnat dina barn ensamma för o supa o skulle in på 6-timmars, DU är den som har lämnat dina barn själva på stan för o handla på bolaget, DU är den som har lämnat dina barn själva för o gå till pizzerian o dricka öl på kvällen och DU är den som är anmäld för barnmisshandel... Inte JAG...

Inga kommentarer: