2009-02-04

Olika bloggar...

En sak undrar jag över...
Om man inte gillar det som skrivs i en blogg - varför läser man den då???
Om jag kommer in på en sida som jag inte gillar så klickar jag bara på krysset, svårare än så är det inte...
Mitt liv intresserar ju inte alla, det kanske inte finns en enda som är intresserad av vad som händer i mitt liv men jag kommer ändå fortsätta skriva...
Jag skriver inte får någon annans skull än min egen o de jag skriver är min sanning i mina ögon... Nu låter de som om jag fått klagomål, men de har jag inte... =)
I mina ögon är mitt ex en person som måste ljuga o dricka öl för att kunna leva och som lever flera olika liv - han är en person på sitt jobb, en annan hemma, en annan tillsammans med sin pappa o en helt annan person tillsammans med soc o sin familjestödjare...
Så läs på du Padre lilla... jag vet att du är här o läser eftersom du erkände de själv när du ringde på fyllan... Nej just ja, glömde ju... De du inte minns har ju aldrig hänt...

2 kommentarer:

Unknown sa...

hehe... jag minns inte alltid att jag varit inne och läst heller... meeeen så läser man kommentarerna och då vet jag ju.. för jag måste ju bara lämna en rad eller två.

Att läsa en blogg e som att vara en fluga på väggen i nån annans liv, vare sig det som skrivs e sant eller ej. Skit bra för oss nyfikna jäklar som måste snoka lite...

keep on blogging

SofieStaar sa...

Haha, ja här klickas det inte på nåt jävla kryss. Jag gillar det jag läser =)

"Keep on rock´n!!!!"