2009-09-17

Jösses vilket underbart väder de va idag... Cissi smsa o undra om jag skulle me ut till stugan - självklart... =)
Jag hann bli klar me alla klippning o rensning av hallonhäcken - bara 31 m grävning kvar då... =)
blev ju bara tvungen o ta ett kort på en jordgubbsblomma, lite snedvriden är nog årstiden allt... =)
Håll tummarna att jag inte blir sjuk nu till helgen - näsan hettar, halsen svider o jag har nå band ovanför ögonen som inte går o få bort, småfryser gör jag oxå...
både Angee o Mattias har legat i förkylning o feber - men de e inget svin här inte...
Pysselsugen är jag så jag håller på o spricker... vill göra julkort men jag hittar inte den stämpeln jag vill ha... :/
De e bara o fortsätta leta på alla sidor o göra nå annat så länge... =)
Igår träffade jag rektorn på skolan o hon har börjat nysta i alla trådar så förhoppningsvis blir de ett möte snart...
Skolpsykologen är informerad om de senaste o att hon ska snabba på me Hampus undersökning...
Fröken är informerad o de positiva va att hon har en son som oxå har ADHD.. =)
Fritids oxå informerade - nu kanske dom slutar tala om att han knorrar när dom ska klä på sig- vilket jag vet o vetat om i alla år som han levt o jag har fortfarande inte kommit på hur man ska lösa det utan bråk o tjafs...
Men de kanske blir nån ordning på de me så fort allt är klart... =)
Undra om man kanske ska ta o testa en kommunal nanny... =)

Inga kommentarer: