2010-02-07

De blev en tripp till Harrys i lördagskväll med Nanny (ying), Jeanette, Lill-Anna, Linda och en tjej till...
först förfest hos Nanny för att sen fortsätta hemma hos Lill-Anna innan staden intogs...
De vart en toppenkväll o jag har nog inte haft så kul på jättelänge - trots minsta möjliga alkoholmängd - e ju min tur o jobba helg... :/
Synade muren rätt ordentligt o förstod nu varför jag ramlade o kom nästan ihåg hur de gick till... Tack o lov va inte min "riddare av nöd" med så han kunde avslöja min hemligthet... =0)
Ibland undrar jag va killar tänker med igentligen, eller e de så att dom inte tänker överhuvudtaget???
Om man inte pratar med dom eller ens tittar på dom eller inte vill dansa med dom - varför går dom inte bara sin väg???
varför står dom kvar som fånar???
O varför har vissa av dom sååå svårt o ta en dusch o smeta på lite deo????
luktar man ändå - använd rakhyveln som skulle vart i ansiktet o raka av håret under armarna så försvinner lukten... :0)
Okej... ska vara snäll o inte dra alla över en kant... Det fanns trevliga oxå som förstod att man kan prata utan att göra nåt annat... =0)

Inga kommentarer: