2010-02-19

Fest

Dans på köksön - tur Andreas e en duktig snickare... ;0)
Fullt ös som vanligt hemma hos Nanny o Andreas o sen vart de dans me lurviga på Harrys...
Alexz me nytryckt körkort fick äran att vara fyllechaffis i stormen som drog över stan den natten me massa nysnö... Hon klarade det galant... =)
Anna från Vagnhärad gjorde en Lotta o fick allt åka hem igen (lyssna gott folk: whiskey e farligt) o Emma fick slå följe me Anna hem till Nanny - o de berodde sääääkert på att Emma e för ung... hehehe
Jag vart duschad me både öl o cider - tack Nanny, Johan o Rickard... =0)
Jeanettes "buggpartner" va där o de visade sig att vi visst va gamla skolkompisar från S:T Ilian. Jösses jag måste ju se ut som jag gjorde förr han kände igen mig direkt men jag har noll koll på vem han e... :/
Natten avslutades me en kulinarisk måltid på Burger Corner me nästan hela gänget... =)

Inga kommentarer: